Palautuskäytäntö

Hyvitys

Useimpien tuotteiden kohdalla, epätodennäköisessä tilanteessa, että tuotteesi on viallinen, voit palauttaa sen meille hyvitystä tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Palautuskulujen hyvitys ei ole mahdollinen tässä tapauksessa.

Heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, teemme hyvityksen 7 päivän kuluessa!

Palautukseen oikeutetun tuotteen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Sen on myös oltava alkuperäisessä pakkauksessa.

Takuu ja peruutusoikeus

SafeClipin takuu on voimassa vain, jos tuotetta ei ole käytetty. Takuu kattaa ainoastaan valmistusvirheet, eikä se kata vahinkoja, jotka johtuvat asiakkaan omasta huolimattomuudesta SafeClipin käsittelyssä. Asiakas on vastuussa tuotteen huolellisesta käsittelystä.

Peruutusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäisessä kunnossaan. Jos tuotetta on käytetty, emme valitettavasti voi hyväksyä palautusta. Emme voi ottaa vastaan käytettyjä tuotteita hygieniasyistä, sillä lain mukaan käytettyjä hygieniatuotteita ei saa myydä uudelleen.

Palautukset (tarvittaessa)

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin ilmoittaaksemme, että olemme saaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme myös, onko palautuksesi hyväksytty vai hylätty. Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään ja summa hyvitetään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavalle muutaman päivän kuluessa.

Viivästyneet tai puuttuvat hyvitykset (tarvittaessa)

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – hyvityksen kirjaamisessa voi kestää hetki.
Ota yhteyttä myös pankkiisi, sillä palautusten käsittelyssä voi olla viiveitä.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä silti ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomakettamme.

Vaihdot (tarvittaessa)

Vaihdamme SafeClipin vain, jos se on viallinen, käyttämätön tai vaurioitunut. Jos haluat vaihtaa sen toiseen malliin, lähetä meille sähköpostia yhteydenottolomakkeen kautta.

Toimitus

Annamme sähköpostitse ohjeet, mihin palautettava SafeClip on lähetettävä.

Olet vastuussa omien toimituskulujesi maksamisesta tuotteen palautuksen yhteydessä. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuskustannukset vähennetään hyvityssummastasi.

Riippuen asuinpaikastasi, vaihdetun tuotteen toimitusaika voi vaihdella.

Jos palautat tilauksen, jonka arvo on yli 75 €, suosittelemme käyttämään seurantamahdollisuudella varustettua toimituspalvelua tai ostamaan toimitusvakuutuksen. Emme voi taata, että saamme palauttamasi tuotteen.